Jij wordt het vaste aanspreekpunt voor onze klanten en collega’s voor vragen rondom onze boekhoudsoftware Exact Online en onze eigen applicaties. Je hebt dagelijks contact, geeft uitleg, lost problemen op en ziet kansen voor verbetering. Je beantwoordt mails, telefoongesprekken en supportvragen, en lost - met ondersteuning van 50 gespecialiseerde collega’s - uiteenlopende vraagstukken op. Jouw werkzaamheden leg je vast en implementeer je in onze organisatie. Op deze wijze draag je actief bij aan het verbeteren van onze dienstverlening en ben je een onmisbare schakel binnen ons bedrijf.
Voor deze functie hebben we een gaaf en interessant groeipad uitgestippeld. Al na een jaar krijg je de mogelijkheid om de volgende stap te zetten. Je kunt meedoen aan diverse projecten die als doel hebben de klanttevredenheid naar een nog hoger niveau te tillen en die jou expert in customer support maken.
😐
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
Als afstudeerstagiair krijg je bij Moni de ruimte om zelf je dagen in te plannen waarop je kunt werken aan je scriptie.
Wekelijks stem ik met collega's af wat de laatste status is van onze gezamenlijke klanten. Ook kan ik gesignaleerde problemen delen. Iedereen staat gelukkig ook klaar om mij te helpen, mocht ik vastgelopen zijn.
Voor een klant verzorg ik de facturatie van zijn diensten. Het gaat om zijn portemonnee, dus ik ben erg gefocust en werk nauwkeurig.
Om de specifieke kennis nog verder te vergroten hebben we maandelijks een interne cursus om met collega's te sparren over lastige materie. Ik kan hiervoor onderwerpen aandragen.
Als afstudeerstagiair krijg je bij Moni de ruimte om zelf je dagen in te plannen waarop je kunt werken aan je scriptie.
😀
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
Het bier en de wijn (of een frisje) staat al koud! De week sluiten wij af in de kantine. Speel een potje Mariokart of tafelvoetbal en we ouwehoeren over het aankomend weekend.
😐
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
We hebben een slimme tool ontdekt en dit willen we onze collega's natuurlijk niet onthouden. Ik praat iedereen bij over de werking er van.
Wekelijks stem ik met collega's af wat de laatste status is van onze gezamenlijke klanten. Ook kan ik gesignaleerde problemen delen. Iedereen staat gelukkig ook klaar om mij te helpen, mocht ik vastgelopen zijn.
Voor een klant verzorg ik de facturatie van zijn diensten. Het gaat om zijn portemonnee, dus ik ben erg gefocust en werk nauwkeurig.
Om de specifieke kennis nog verder te vergroten hebben we maandelijks een interne cursus om met collega's te sparren over lastige materie. Ik kan hiervoor onderwerpen aandragen.
Moni investeert in haar personeel. Mocht je een deeltijdstudie volgen naast je baan bij Moni, dan geven wij jou hier de ruimte voor.
😀
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
Het bier en de wijn (of een frisje) staat al koud! De week sluiten wij af in de kantine. Speel een potje Mariokart of tafelvoetbal en we ouwehoeren over het aankomend weekend.
😐
De cijfers van een grote klant moeten worden afgerond voor de bespreking morgen. Verder kijken we naar de bespreek-punten voor morgen.
Samen met de assistent-controller ga ik naar onze klant toe. Op locatie bespreken we de maandcijfers. De to-do's notuleer ik en koppel ik later terug.
Lunch kan je (af)halen in de gezamenlijke kantine. Of je eet je meegebrachte lunch op in de mth kantine. Óf nog gezonder: je haalt met een aantal collega's een frisse neus door een wandeling!
Samen met de assistenten kijken we naar de kwaliteit van de opleverde administraties en sparren we over hoe we dit nog verder kunnen verbeteren
Om de specifieke kennis nog verder te vergroten hebben we maandelijks een interne cursus om met collega's te sparren over lastige materie. Ik kan hiervoor onderwerpen aandragen.
Het is druk veel verschillende deadlines tegelijk. Even de schouders eronder om het af te krijgen.
😀
Moni stimuleert innovatie! Iedereen krijgt 4 uur in de week om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van moni of de ontdekking van nieuwe slimme tools.
Het bier en de wijn (of een frisje) staat al koud! De week sluiten wij af in de kantine. Speel een potje Mariokart of tafelvoetbal en we ouwehoeren over het aankomend weekend.
Je neemt de telefoon op en stelt de juiste vragen om erachter te komen wat het probleem precies is. Doorvragen is één van jou specialiteiten, waardoor je erachter komt dat de bankkoppeling met het boekhoudpakket vernieuwd moet worden. Je kijkt met de klant mee via AnyDesk en je begeleidt de klant naar de juiste sectie. Hier doorloop je samen met de klant de stappen om de bankkoppeling te vernieuwen. De klant kan de betalingen weer verrichten en bedankt jou voor je hulp.
Waar andere financiële dienstverleners focussen op inzicht en overzicht, motiveren en inspireren wij 'onze' ondernemers om met ‘business intelligence’ het maximale uit hun bedrijf te halen. Dat doen we niet alleen met de laatste tools en slimste toepassingen, maar ook met de allergezelligste mensen.
In 5 stappen dichterbij je nieuwe baan.